Vårt upplägg gör det enklare för alla att komma igång genom att vi tillhandahåller system, support och allt annat som kan komma att behövas. Vår vision är att tillhandahålla det som behövs för ert behov inom verksamheten, och endast det.
Genom att ha ett flexibelt upplägg med en mängd valbara tjänster utöver grundpaketet håller vi och ni ner kostnaden och betalar för det som verkligen är betydelsefullt för er. För den ena räcker det med en grund att stå på, medan den andra har ett behov av att outsourca kundtjänsten, ha en växel och ett heltäckande CRM-system.
Att vara en mobiloperatör innebär att era kunder ser er operatörs namn i mobiltelefonen, får fakturan ifrån er och vänder sig till er vid eventuella frågor. Friheten av att vara en egen mobiloperatör är möjligheten med att bygga sitt eget varumärke med allt från en grafisk profil till approachen mot kunderna.
Estimated time from ordering an MVNO until launch date is approximately 3 months.
From the day that you decide to launch an MVNO, we pick up the pace. After our first contact the flow looks as follows, depending on specific needs and your own desired launch date.
Planning and strategy
We evaluate your business plan and wanted product offering. We set up a common plan - and you decide the name of your MVNO.
Design and development
We design and develop your products and services, and sign the necessary third party agreements for your operation.
Testing and delivery
The first subscriptions and SIM cards are now ready and are being tested in the network. After testing, you are ready to officially launch as the newest mobile operator on the market.
Operating an MVNO means you have full control of your products, offers, and customer base. You are free to choose your own marketing, customer group, niche, products, services, campaigns, pricing and lots more. In comparison to being a reseller in telecom, the biggest focus while operating an MVNO is nurturing existing customers and building a strong brand.
Inabler employees have years of experience in the telecom industry, actively working in the reseller branch, launcing and operating MVNOs, telemarketing, field sales and customer service.
In short words, we are seeing, and have seen, MVNO operations from different perspectives when it comes to marketing, sales and customer service. By applying this to your business, you get an advantageous head start as the newest MVNO on the telecom scene.
As an MVNO, your end users are accessing an existing network provider's system. Inabler's service provider agreement states that all MVNO's end users get the exact same capacity as the network provider's own end users.